۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

طراحی وچاپ بروشور و فلایر



بیشتر شرکت های بزرگ بوسیله چاپ بروشور توضیحات و جزئیات محصولات جدید و همچنین خدمات خود را به سایرین معرفی می کنند در طراحی بروشور علاوه بر تصاویر، طریق نوشتن مطالب جزیی است و همچنین هر قدر مطالب کامل تری در بروشور استفاده شود میل بیننده به استفاده از خدمات و محصولات بیشتر شده و مخاطب ترغیب به خرید و تماس برای دریافت اطلاعات تخصصی تر می شود. فرمت چاپ بروشور نیز همانند کاتالوگ وسربرگ و پوستر و سایر موارد چاپ افست می باید CMYK باشد و بهتر است اگر نیاز به استفاده رنگی دقیقا همانند رنگی خاص است از کتاب رنگ بهره گرفته شود. فاصله از اطراف نیز از هر سمت 10 میلیمتر و اگر نیاز به خط تا می باشد از لبه های خط تا نیز ۵ میلیمتر قرار دهید. بعد از چاپ بروشور معمولا از روکش خاصی استفاده نمیکنند مگر به تناسب طراحی که ممکن است با نظر طراح استفاده شود


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر