بیشتر
شرکت های بزرگ بوسیله چاپ بروشور توضیحات و جزئیات محصولات جدید و همچنین خدمات
خود را به سایرین معرفی می کنند در طراحی بروشور علاوه بر تصاویر، طریق نوشتن
مطالب جزیی است و همچنین هر قدر مطالب کامل تری در بروشور استفاده شود میل بیننده
به استفاده از خدمات و محصولات بیشتر شده و مخاطب ترغیب به خرید و تماس برای
دریافت اطلاعات تخصصی تر می شود. فرمت چاپ بروشور نیز همانند کاتالوگ وسربرگ و
پوستر و سایر موارد چاپ افست می باید CMYK باشد
و بهتر است اگر نیاز به استفاده رنگی دقیقا همانند رنگی خاص است از کتاب رنگ بهره
گرفته شود. فاصله از اطراف نیز از هر سمت 10 میلیمتر
و اگر نیاز به خط تا می باشد از لبه های خط تا نیز ۵ میلیمتر قرار دهید.
بعد از چاپ بروشور معمولا از روکش خاصی استفاده نمیکنند مگر به تناسب طراحی که ممکن است با نظر طراح استفاده
شود
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر